Sinds maandag 30 juni 2025 werken wij met een nieuw softwaresysteem dat ons helpt om jou in de toekomst nog beter van dienst te zijn. De overstap vraagt veel van ons team en heeft gevolgen voor onze bereikbaarheid en dienstverlening in deze periode. Wij willen u daarom graag nogmaals informeren over het volgende:
In de weken na de overgang kunnen de wachttijden aan de telefoon en in de wachtkamer soms langer zijn dan je van ons gewend bent, omdat ons team nog volop vertrouwd raakt met het nieuwe systeem. We vragen hiervoor je begrip en bedanken je hartelijk voor je geduld en medewerking.
Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Uw huisartsenpraktijk
Sinds maandag 30 juni 2025 werken wij met een nieuw softwaresysteem. Hierdoor zijn de patiëntenportalen van huisartsenpraktijk De Amstel op dit moment helaas niet beschikbaar.
Op de website van het portaal kunt u mogelijk de melding krijgen dat uw huisarts uw account moet activeren. Deze melding is op dit moment niet juist: de koppeling met ons nieuwe systeem is nog niet actief en wij kunnen dit voorlopig ook niet handmatig voor u oplossen.
Zodra de portalen weer beschikbaar zijn, laten wij dit meteen weten via deze website. Wij vragen u vriendelijk om hierover geen contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw begrip.
Herhaalrecepten
Het aanvragen van herhaalrecepten is op dit moment nog niet mogelijk via het patiëntenportaal. U kunt dit telefonisch regelen via de receptenlijn.