Alle bezoeken bij de huisarts of de assistente gaan op afspraak. De tijd die we voor u nemen hangt af van uw vraag. Meestal is dit tussen de 10 en 20 minuten. Als u meer vragen heeft dan geeft u dat door aan de assistente. Zo kan zij meer tijd inplannen als dat nodig is. Heeft u dit niet gemeld bij het maken van de afspraak? Dan kan de huisarts uw extra vragen niet behandelen. De assistente vraagt altijd waarvoor u een afspraak maakt. Zij kan vast een advies geven. Of misschien is een recept al genoeg. U bent natuurlijk niet verplicht om te vertellen waarvoor u komt.
En bedenk: ook de assistente heeft haar beroepsgeheim.
Op bepaalde dinsdagen heeft huisarts Maarse een vroeg spreekuur in de ochtend en huisarts Kruse een laat spreekuur in de avond. Deze spreekuren zijn bedoeld voor mensen die overdag werken of een studie doen. Zij kunnen niet op de gewone spreekuren komen. Afspraken voor deze spreekuren kunt u bij de assistente maken. Dat kan elke werkdag tussen 08.00 – 10.00 uur ’s morgens.
Voor 08:00 uur en na 17:00 uur is de praktijk niet telefonisch bereikbaar. Als u onverwacht te laat bent voor uw afspraak, kunt u dit e-mailadres asape@uhac.nl laten weten.
Iedere dag worden, aan het einde van de ochtend, de huisbezoeken gedaan. U kunt deze tussen 08.00 – 10.00 uur aanvragen. De dokter kan dan, als het nodig is, op dezelfde dag langskomen. Het is natuurlijk beter om naar de praktijk toe te komen. Daar kunt u beter onderzocht en behandeld worden dan thuis. Dus als het mogelijk is adviseren wij u om naar de praktijk te komen.
Sinds maandag 30 juni 2025 werken wij met een nieuw softwaresysteem. Hierdoor zijn de patiëntenportalen van huisartsenpraktijk De Amstel op dit moment helaas niet beschikbaar.
Op de website van het portaal kunt u mogelijk de melding krijgen dat uw huisarts uw account moet activeren. Deze melding is op dit moment niet juist: de koppeling met ons nieuwe systeem is nog niet actief en wij kunnen dit voorlopig ook niet handmatig voor u oplossen.
Zodra de portalen weer beschikbaar zijn, laten wij dit meteen weten via deze website. Wij vragen u vriendelijk om hierover geen contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw begrip.
Herhaalrecepten
Het aanvragen van herhaalrecepten is op dit moment nog niet mogelijk via het patiëntenportaal. U kunt dit telefonisch regelen via de receptenlijn.