Sinds maandag 30 juni 2025 werken wij met een nieuw softwaresysteem. Als gevolg daarvan is het patiëntenportaal op dit moment helaas niet beschikbaar. Op de website van het portaal krijgt u mogelijk de melding dat uw huisarts uw account moet activeren, maar dit klopt op dit moment niet. De koppeling met ons systeem is nog niet actief en wij kunnen dit op dit moment ook niet voor u oplossen.
Wij zijn op de hoogte van het probleem en werken hard aan een oplossing. Zodra het portaal weer werkt, vermelden wij dat direct op deze website. Wij vragen u daarom vriendelijk om hierover geen contact met ons op te nemen. Voor andere vragen of medische zaken kunt u uiteraard gewoon contact met ons opnemen. Wij helpen u dan graag verder.
Herhaalrecepten
Het aanvragen van herhaalrecepten is op dit moment nog niet mogelijk via het patiëntenportaal. U kunt dit telefonisch regelen via de receptenlijn: kies in het keuzemenu voor optie 2. Noem vervolgens uw naam en geboortedatum, en geef duidelijk aan welke medicatie u nodig heeft, inclusief sterkte (bijvoorbeeld metoprolol 50 mg) en hoe vaak u het gebruikt.
Met vriendelijke groet,
Huisartsenpraktijk Apeldoorn en Baart
Sinds maandag 30 juni 2025 werken wij met een nieuw softwaresysteem. Hierdoor zijn de patiëntenportalen van huisartsenpraktijk De Amstel op dit moment helaas niet beschikbaar.
Op de website van het portaal kunt u mogelijk de melding krijgen dat uw huisarts uw account moet activeren. Deze melding is op dit moment niet juist: de koppeling met ons nieuwe systeem is nog niet actief en wij kunnen dit voorlopig ook niet handmatig voor u oplossen.
Zodra de portalen weer beschikbaar zijn, laten wij dit meteen weten via deze website. Wij vragen u vriendelijk om hierover geen contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw begrip.
Herhaalrecepten
Het aanvragen van herhaalrecepten is op dit moment nog niet mogelijk via het patiëntenportaal. U kunt dit telefonisch regelen via de receptenlijn.